ေက်းဇူးတင္ပါတယ္၀ိဇၨာၾကီးရယ္ . . . အခုဆို က်ေနာ္ေတာင္ ေတာ္ေတာ္သေဘာေပါက္လာပါၿပီ၊ ျမန္မာ့ရိုးရာေဗဒင္က ေရွးတုန္းက ပညာရွင္ၾကီးေတြရဲ ့ဂမၻီရဆန္တဲ့ သခ်ာၤေဗဒလို ့ေတာင္ ေျပာရမလို ျဖစ္ေနၿပီ
လြတ္လပ္ေရး လြတ္လပ္ေရး အႏွစ္ ၆၀ ေက်ာ္လြတ္လပ္ေရး ရို ့ရို ့
မင္းလည္းလြတ္လပ္ ငါလည္းလြတ္လပ္ အားလံုးလြတ္လပ္ . . . လြတ္လပ္ရဲ ့လား
လြတ္လပ္မွဳရဲ ့ေနာက္မွာ တရားမွ်တမွဳရွိရမယ္
တရားမွ်တမွဳရဲ ့ေနာက္မွာ ညီမွ်မွဳလည္း ရွိရမယ္
လြတ္လပ္ ညီမွ် တရားမွ်တမွ ေလာကပါလျပည့္၀မယ္ ရို ့ရို ့
ဟ . . ဟ
ဘယ္လိုျဖစ္လာရျပန္တာတုန္းဗ် ရက္ပါၾကီးရ၊ အဲေလ . . . ၀ိဇၨာၾကီးရ
၂၀၀၉ ကိုေျခဖို ့၉၀၀၂ကိုလႊတ္လို ့
၁၁မီးကိုၿငိမ္းဖို ့၆၅ႏွစ္ခ်လို ့. . . ရို ့. . . ရို ့
ေအာ္ . . . ဒုကၡပါပဲ . . . မၾကီးမငယ္နဲ ့အက္စစ္အဖြဲ ့ထဲ ၀င္မလို ့လား
ဟီး . . ဟီး . . အက္စစ္အဖြဲ ့၀င္ေတာ့ မျဖစ္ပါရေစနဲ ့. . . မဆိုနဲ ့ဆိုရင္လည္း မဆိုေတာ့ပါဘူး
ဘယ့္နယ္ စိတ္ကူးေပါက္ၿပီး ရက္ပါလိုလုိ ႏိုင္ငံေရးသမားလိုလို ျဖစ္လာတာတုန္းဗ်ာ
အာ . . . မင္းကလဲကြာ
ရက္ပါဆိုတာက ေမာ္ဒန္ကဗ်ာလို စကားလံုးေတြနဲ ့ေခတ္ကို ေဖာက္ခြဲသေရာ္ေနတာပါကြ
ဒီေခတ္ထဲမွာကေတာ့ကြာ . . . တုိင္းျပည္ခ်စ္တဲ့သူတိုင္း ႏုိင္ငံေရးသမားလို ့ေျပာခ်င္ေျပာလို ့ ရပါတယ္ကြ . . . ေအး . . . ႏိုင္ငံေရးကို ခုတံုးလုပ္ ကိုယ္က်ိဳးရွာ အျမတ္ထုတ္တဲ့ ႏိုင္ငံေရး စားဖားေတြကိုေတာ့ ရြံတယ္ကြာ . . .
၀ိဇၨာၾကီးကလည္းဗ်ာ . . . ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ ေအးေအးေဆးေဆး မေနဘူး . . . ကိုယ့္ထမင္း ကိုစားၿပီး ကိုယ့္အလုပ္ကို ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးလုပ္ ကိုယ့္အက်ိဳးကိုရွာေပါ့ဗ်ာ
ေအး . . . ေအး . . . မင္းေျပာတဲ့အယူအဆက မွန္သလိုလိုရွိေပမယ့္ အတၱဗဟိုျပဳတဲ့ အေတြးအေခၚေပါ့ကြာ
မင္းေျပာသလိုဆို တို ့ေဂါတမဗုဒၶက သိဒၶတၳမင္းသားဘ၀နဲ ့ေရႊနန္းေတာ္ၾကီးမွာစံ ယေသာ္ဒယာနဲ ့ေရႊလက္တြဲခ်စ္ပြဲ၀င္၊ စၾကာ၀ေတးမင္းဘ၀နဲ ့ ခ်မ္းသာသုခေတြ တဘ၀လံုး ေပ်ာ္ေပ်ာ္ၾကီးခံစား . . . ဒါပဲမဟုတ္လား
ဒါကေတာ့ . . . ဒီလိုရွိတယ္ေလ
ဒီလိုေတြ . . . ဟိုလိုေတြ လုပ္မေနပါနဲ ့ကြာ
ဒီမွာေဟ့ေကာင္ . . . ေရေႏြးေႏြးထဲမွာ ကူးခတ္ေပ်ာ္ပါးေနတဲ့ ဖါးေတြလိုေပါ့ကြာ . . . ပူလို ့ပူမွန္းမသိ . . . ပူမွန္းသိေနေပမယ့္လည္း . . . ခံႏုိင္ရည္ရွိတဲ့အပူေလာက္ဆိုေတာ့ ဒီလိုပဲ ကူးေနခတ္ေန ေပ်ာ္ပါးေနတာေပါ့ . . . ေအး . . . ေအး . . ေကာင္းပါတယ္ကြာ (စိတ္ပ်က္ဖို ့)
ထားလိုက္ပါဗ်ာ
က်ေနာ္ၾကားဖူးတာကေတာ့ ျပည္သူေတြဟာ သူတို ့နဲ ့ထိုက္တန္တဲ့အစိုးရပဲ ရသတဲ့
မညီညြတ္လို ့မလြတ္လပ္တဲ့သေဘာ ေၾကာက္ရင္လြဲ ရဲမင္းျဖစ္ဆိုတာ ဒါမ်ိဳးထင္ပါတယ္
ထားလိုက္ပါဗ်ာ ဆိုၿပီး မင္းက တုိင္ပတ္ေနျပန္ၿပီ
ကမၻာ့စီးပြားေရးက်လို ့တိုင္မပတ္ႏိုင္ၾကေတာ့ဘူးဗ်၊ အဲေလ . . . ေယာင္လို ့
ကဲကြာ . . . ငါလာတာ ပညာစကားေျပာဖို ့လာတာ၊ မင္းတို ့ဘေလာ့ကိုဖတ္ၿပီး ဇာတိမာန္ေတြ ၾကြလာလို ့လာရင္းကိစၥေတာင္ ေပ်ာက္သြားတယ္
ေျပာပါဗ်ာ . . . နာခံလွ်က္ပါ
မင္းကိုငါ ၿပီးခဲ့တဲ့အပတ္က အေပၚသံုးလံုးအေၾကာင္း အျမည္းေပးခဲ့တာ မွတ္မိတယ္ မဟုတ္လား
အင္းေလ . . . သီကုံးျပည့္ေအာင္လွတန္ေဆာင္၊ ေနာင္ဆိုသည္ကားျမအလား ဆိုၿပီး မဟာဘုတ္ကိန္းနဲ ့ေကာင္းကင္နကၡတ္ အခ်ိတ္အဆက္ေလး ရွင္းျပခဲ့တယ္ေလ
ပါးပါးေလးပဲ ရွိပါေသးတယ္ကြာ . . .
အခု ေအာက္ေလးလံုးအေၾကာင္းကို ဆက္ရွင္းျပမယ္ကြာ . . . ေသျခာနားေထာင္
တနဂၤေႏြနံသားအတြက္ န၀င္းတိုင္က ဒီလုိရွိတယ္ မဟုတ္လား
၅
၂
၆
၁*
၄
၀
၃
အင္း . . . သိတယ္ေလ ဆက္ေျပာပါဦး
ဒီေတာ့ ေအာက္ေလးလံုး (၁+၄+၀+၃) ကို ေပါင္းလိုက္ရင္ ၁၅ ရမယ္ကြာ၊ သုညကို ၇ ယူေပါ့ကြာ၊ ေပါင္းကိန္း ၁၅ ကို ၇နဲ ့စားရင္ အၾကြင္း ၁ ရမယ္ကြ၊ အဲဒီအၾကြင္း ၁ က တနဂၤေႏြကို ကိုယ္စားျပဳတာေပါ့ကြာ၊ ဒီေတာ့ တနဂၤေႏြတိုင္မွာ ၁ လို ့မွတ္ထားေပါ့
ဒီေတာ့ . . . မဟာဘုတ္ကိန္း ေအာင္လံထူစစ္သူၾကီးပြဲကို ငါခ်ျပမယ္

မင္းျမင္ၿပီမဟုတ္လား . . . ေအာက္ေလးလံုးကိုေပါင္းၿပီး ၇ နဲ ့စားၾကည့္ကြာ . .
အေျဖမွာ . . . သူရဇၨ ေသာၾက ဗုဒၶ စေျႏၵာ ေသာရီ ဂုရု ေဘာမ ဆိုတဲ့ အဂၤ၀ိဇၨာကိန္းကို ရတယ္ကြ
ဟာ . . . ဟုတ္တယ္ ဟုတ္တယ္
အၾကြင္းေတြက ၁ ၊ ၆ ၊ ၄ ၊ ၂ ၊ ၀ ၊ ၅ ၊ ၃ ဆိုၿပီး ရတယ္ဗ်
ေနာက္ေတာ့ေရာ . . ဘာထပ္ေတြ ့ေသးလဲ
အင္း . . . ေနာက္ၿပီးေတာ . . . အင္း
မင္းကလည္းကြာ . . တအင္းအင္းနဲ ့ေယာင္ေတာင္ေပါင္ေတာင္ ျဖစ္ေနျပန္ၿပီ
သင္ျပရွင္းျပတဲ့သူက ဒီေလာက္ခ်ျပေနတာေတာင္ သေဘာမေပါက္ခ်င္ေသးဘူး
ဟာ . . . ေတြ ့ၿပီ ေတြ ့ၿပီ
အၾကြင္းဂဏန္းေတြ ေျပးေနတဲ့ပံုက န၀င္းတုိင္ တည္ပံုနဲ ့ေျပာရရင္ ေရွ ့ဆံုးကေန ေရမယ္ဆိုရင္ ၾတိရန္းရိုက္ထားတာပဲ၊ တကယ္လို ့ေနာက္ဆံုးကေန ျပန္ေရမယ္ဆိုရင္ ဆပြတ္ရိုက္ထားတာပဲ အဂၤ၀ိဇၨာကိန္းပဲဗ်
ေအးေပါ့ကြ . . မင္းျမင္တာမွန္ပါတယ္၊ ၾကည့္ေသာသူျမင္၏ေပါ့ကြာ၊ အျမင္မွန္ေအာင္ ၾကည့္တတ္ဖို ့လဲ လုိေသးသကြ
ေအာင္လံထူစစ္သူၾကီးပြဲဆိုတဲ့ မဟာဘုတ္ကိန္းနဲ ့သူရဇၨ ေသာၾကဆိုတဲ့ အဂၤ၀ိဇၨာကိန္းတို ့ရဲ ့ ဆက္သြယ္ပံုကို မင္းကိုျမင္ေစခ်င္လို ့ငါေသျခာရွင္းျပတာကြ
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္၀ိဇၨာၾကီးရယ္ . . . အခုဆို က်ေနာ္ေတာင္ ေတာ္ေတာ္သေဘာေပါက္လာပါၿပီ၊ ျမန္မာ့ရိုးရာေဗဒင္က ေရွးတုန္းက ပညာရွင္ၾကီးေတြရဲ ့ဂမၻီရဆန္တဲ့ သခ်ာၤေဗဒလို ့ေတာင္ ေျပာရမလို ျဖစ္ေနၿပီ
ဒါေပါ့ကြ . . . မင္းက ရွင္းျပၿပီးရင္ေတာ့ ေဖာ္လိုလိုက္တာ ေကာင္းသလားပဲ
ဟဲ . . . ဟဲ
ဘာ ဟဲ ဟဲ လဲ . . . မင္း ဟဲ ဟဲ ကို ငါသိတယ္ေနာ္
အာ . . . မဟုတ္တာ က်ေနာ္ ဘာမွ မၾကံစည္ပါဘူး၊ ႏွမ္းျဖဴးမလာလို ့စဥ္းစားေနတာပါ
ငါသိတယ္ေနာ္ . . . မင္းက စာေရးေကာင္းတယ္ဆိုၿပီးေတာ့ ျပည္တြင္းက ဂမၻီရ မဂၢဇင္းေတြမွာ ေရးလိုက္ရရင္ေတာ့ နံမည္ၾကီးရေသးရဲ ့လို ့ေတြးေနတာ မဟုတ္လား
ဟီး . . . ဟီး
ဟီးဟီးဟဲဟဲနဲ ့. . . ေရးခ်င္ေရးေပါ့ကြာ
မင္းေရးေတာ့လည္း ၀ါသနာရွင္ေတြ ပညာအျမင္တိုးတာေပါ့၊ ဒါေပမယ့္ တခုေတာ့ ရွိတယ္ကြ
ကိုယ္တုိင္တီထြင္သလိုလုိ အိပ္မက္ရသလိုလို ဘာလိုလုိနဲ ့မူရင္းေရးတဲ့သူကို အသိအမွတ္ မျပဳရင္ေတာ့ ပညာဂိုဏ္းသင့္လိမ့္မယ္ေနာ္
No comments:
Post a Comment